• Over de school
  • IKC De Rank - SKRS
  • Team
  • Het bestuur Sarkon
  • Schoolgids
  • Zorgplan
  • Identiteit
  • Missie & Visie
  • Werkwijze
  • Medezeggenschapsraad
  • Oudervereniging
  • Ouderbetrokkenheid
  • Leerlingpanel
  • Privacy
  • Parochie
  • Downloads & Links
  • Contact
  • Groep 1/2A
  • Groep 1/2B
  • Groep 1/2C
  • Groep 1/2D
  • Groep 3A
  • Groep 3B
  • Groep 4A
  • Groep 4B
  • Groep 5
  • Groep 5/6
  • Groep 6
  • Groep 7
  • Groep 8
  • Smarties
  • Klusklas
  • Aanmelden
  • Schooltijden
  • Vakanties en studiedagen
  • Info groep 1/2
  • Eten & drinken
  • Verlof & absentie
  • Communicatie met u
  • Praktische informatie
  • Thuis extra oefenen

Praktische informatie 

  • Ziekte/verlof van de leerkracht
  • Op de fiets / met de auto
  • Hoofdluis
  • Schoolreizen en excursies
  • Doorgeven wijzigingen
  • Gebruik foto- en videomateriaal
  • Mobiele telefoons op school
  • Gymnastiek
  • Logopedische screening
  • Motorische screening
  • Sarkon klachtenregeling

Klachtenregeling Sarkon
(voor personeel en ouders/verzorgers)

 

Als er sprake is van een verschil van mening, een klacht of een geschil richting één van onze
medewerkers (en personen die functioneel betrokken zijn bij de school/stichting), dan gelden
de volgende afspraken:
1. Het eerste aanspreekpunt is de medewerker zelf, waarmee u van mening verschilt, een klacht
over heeft of een geschil mee heeft. De beste oplossing is altijd om er samen uit te komen.
2. Lukt dat niet, dan kunt u het verschil van mening of het geschil voorleggen aan de directeur
van de school, die, na beide partijen te hebben gehoord, zal proberen tot overeenstemming
te komen. Deze klacht kan schriftelijk en/of mondeling plaatsvinden.
3. Is dat ook niet succesvol, dan is de volgende stap om schriftelijk een klacht in te dienen bij het
College van Bestuur van Stichting Sarkon. Het adres vindt u op de website. Sarkon streeft erna
om iedere klacht binnen 4 weken op te lossen. Deze termijn kan met ten hoogste 4 weken
worden verlengd. De reden van deze verlenging zal het College van Bestuur schriftelijk kenbaar
maken bij de klager en de aanklager.
4. Ook kunt u overleggen met de Externe Vertrouwenspersonen van de GGD Hollands Noorden.
U kunt daar geen klacht indienen maar zij denken met ouders/personeel mee. Ze staan naast u
en bedenken samen met u mogelijke oplossingen, maar doen geen uitspraken.
Externe vertrouwenspersonen voor Sarkon zijn Ellen Labree en Inez Ursem,
telefoonnummer: 088 0100550. U wordt bij geen gehoor altijd binnen 24 uur teruggebeld.
5. Zijn er klachten over seksuele intimidatie, seksueel misbruik, ernstig psychisch of fysiek geweld,
dan kunt u contact opnemen met het meldpunt vertrouwensinspecteurs: 0900 1113111.
6. Voor de afhandeling van klachten, beroepen en geschillen in het bijzonder onderwijs kunnen
mensen terecht bij Geschillencommissies Bijzonder Onderwijs (GCBO). Op de website kunt u
terecht voor informatie over de GCBO, de (klachten)procedures, de samenstelling van de
commissies, de wet- en regelgeving en de jurisprudentie.

Nieuws

Onze sieraden zijn "uit de kunst"

Meer

Uilenballen uitpluizen groep 3b

Meer

Een mooi 2023!

Meer

Fijne kerst namens groep 3b

Meer

Meer nieuws

Agenda

Goede Vrijdag

07 april 2023

Tweede Paasdag

10 april 2023

Meivakantie

24 april 2023

Hemelvaartweekend

18 mei 2023

Meer agenda

Onze Facebook pagina

Deel deze pagina

Contact


RKBS De Rank

Iepenlaan 54
1741 TG  Schagen
0224 212999

directeur.derank@sarkon.nl

 

Zoeken


 

Locatie


Partners


Stichting Kinderopvang Schagen (SKRS)

Esis/Rovict

IPABO Alkmaar/Amsterdam

Sportservice

Social Schools

Blader door de site


Welkom
Over de school
Team
Sarkon


Schoolgids
Zorgplan
Identiteit
Missie & visie


Onze werkwijze
 • GIP model
 • Pedagogische aanpak
 • Didactische aanpak
 • Gedragsverwachtingen
 • Smarties Medezeggenschapsraad
Oudervereniging
Downloads & links

Contact

Volg ons op Social media


Facebook

 

 

Scholen op de kaart


Scholen op de kaart


Copyright 2023 - rkbs De Rank
Inloggen | Ziber Education - Schoolapp vergelijken? | Ziber - Responsive of Adaptive? | Design by TADA! vormgeving en fotografie